Povracaj sredstava

Poštovani goste,

Hvala vam što ste izabrali naš apartman za vaš boravak. Žao nam je što vaša rezervacija nije uspešno procesuirana zbog problema sa plaćanjem. Da bismo vam omogućili nastavak rezervacije, molimo vas da nas kontaktirate radi obavljanja plaćanja putem telefonskog povratnog poziva.

Vaša udobnost i zadovoljstvo su naš prioritet, stoga smo angažovali stručni tim koji će vam pomoći u rešavanju plaćanja. Molimo vas da nam ostavite svoj broj telefona i najbolje vreme za povratni poziv, kako bismo vas kontaktirali u najkraćem mogućem roku. Naš tim će biti raspoloživ da vam pruži podršku i omogući obavljanje plaćanja na siguran i pouzdan način.

Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili potrebu za dodatnim informacijama, slobodno nam ih postavite prilikom razgovora. Naši agenti su obučeni da vam pruže sve potrebne informacije o plaćanju, ali i da vam pomognu sa bilo kojim drugim pitanjima u vezi sa vašim boravkom.

Još jednom se izvinjavamo zbog neugodnosti koju ste doživeli prilikom plaćanja, ali vam obećavamo da ćemo uložiti sve napore da rešimo ovu situaciju i omogućimo vam ugodan boravak u našem apartmanu.

Unapred se radujemo vašem povratnom pozivu i pružanju potrebne podrške. Hvala vam na strpljenju i razumevanju.

S poštovanjem,

HEDONIST SPA